آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

کلمه واصطلاحات

1393/5/12 18:18
نویسنده : شبنم.س
632 بازدید
اشتراک گذاری

امیررضا=أمضا         

فرناز=سرناز

کمد=تمد

کامپیوتر=تامپیته

فرش=سرش

پیتزا=پیتا                  

کولر=تولر

برازنده=برانس

سادنا=سانینی

گوشی=دوشی

نوشابه=میشابه                  

پرستو=پدو

بله=بده 

 پنبه=پنبخ

ٱطرف(اون طرف)=ٱطوس

 توخوم(تخمه)=نوخوم

 کتاب=کیپاپ                               

استغفرالله=استیلاهه

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله جون و مادرجون
15 شهریور 93 13:22
من فداش بشم ،گوگول مگولی دیگه ،خیلی دوست داشتم
سوگند
17 آبان 93 13:27
سلام ابجی شبنم گل ممنون از حضور سبز شما در وبم خیلی آنیسا دختر گلتون ناز و خوشکله خدا حفظش کنه خیلی خیلی ناز براش اسپند دود کنید براتون ارزوی سلامتی و سعادت دارم راستی با تبادل لینک مافق بودید خبرم کنید هرچند برای من باعث افتخاره اگر لینکتون کنم و به شما سر بزنم و شماهم بهم سر بزنید روز خوش
سوگند
17 آبان 93 13:27
خدایا همه از تو میخواهند "بدهی"... اما من از تو میخواهم "بگیری" خستگی, دلتنگی,و غصه ها را از لحظه لحظه روزگار همه انهایی که دوستشان دارم*امین*
سوگند
17 آبان 93 13:28
سلام و درود خدا بر کسانی که به خاطر پاکیشون دوستی آغاز میشود بخاطر صداقتشان دوستی ادامه میابد و بخاطر نجابتشان دوستی پایان ندارد!
سوگند
17 آبان 93 13:28
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست