آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

عکسهای قبل یک سالگی یکی یدونه

1393/5/23 18:41
نویسنده : شبنم.س
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

2ماهگی                          سبد گل پریا و پرستو برای تولد آنی

3ماهگی                  ده  روزگی آنی کوچولو

4ماهگی       2 ماهگی آنی و موهاش که اصلا نمیخوابید

5ماهگی      2.5 ماهگی و آمپول d که ادایی پیمان زد

11 ماهگی                                                                                                6ماهگی وگردش به جلفادرماشین خاله شهلا

 8 ماهگی و ترس از فلش دوربین

10 ماهگی در اتاق دخترخاله آیدا

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان و بابا
23 مرداد 93 21:54
سلام دوست عزيزم آنيسا جوووووووووووووووووون من هم حديث ني ني خوشمل بابا و مامانم مامان و بابا منو خيلي خيلي دوست دارن آخه من بچه اول بابا و مامانم راستي ميشه به من هم سر بزنيد؟ خوشحال ميشمااااااااااااااااااااااااااااااااااااسلام خوشگلم ،آنیسامنم مثل توبچه اولمونه،چشم خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم[
شبنم.س
پاسخ
مامان مبینا
26 مرداد 93 13:23
ماشااله دخمل نانازی داری بووووووووووووس خیلی ممنونم[
مامانی آرتینا جان***
3 شهریور 93 11:00
هزار ماشالله به این گل دختر شیطونو بلا همه وبشو خوندم منتظر عکسای جدیدش هستم با اجازه و افتخار لینکتون کردم اگه دوست داشتین لینکمون کنید بیشتر بهمدیگه سر بزنیم.
شبنم.س
پاسخ
ممنون که به وب ماسر زدین.ازدست این دخمل بلا نمیشه کامپیوتربازکردفقط وقت خوابش میتونم که اونم صرف کارهای خونه میشم اما بزودی همه عکساشو آپ میکنم.