آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

استرس مادرانه

1396/7/17 12:58
نویسنده : شبنم.س
474 بازدید
اشتراک گذاری

🏻
بچه عجیب ترین موجود دنیاست!
می آید ،
مادرت میکند ،
عاشقت میکند ،
رنجی ابدی را در وجودت میکارد .
تا آخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد
و تمام ...!

بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست ؛
وقتی مادر میشوی ،
رنجی ابدی بسراغت می آید؛
رنجی نشات گرفته از عشق ...
مادر که می شوی ،
میخواهی جهان را برای فرزندت آرام کنی .
میخواهی بهترین ها را از آن او کنی .
وقتی می خزد ، چهاردست و پا میرود، راه میرود و می دود ،
تو فقط تماشایش میکنی و قلبت برایش تند می تپد ...
از دردش نفست میگیرد .
روحت از بیماری اش زخم می شود .
مادر که می شوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود .
مادر که می شوی ، کس دیگری می شوی ؛ کسی که وجودش پر از عشق و جنون و دیوانگی

عزیزم یادت باشه حتی اگر بزرگ هم شده باشی باز در نگاه من همان کودکی
مثل همون روزای اول زندگیت
کودک دلبندم روزت مبارک
آنیساجونم دلهره عجیبی دو روزه اومده سراغم.اونقدر استرس دارم که گریه کردم تو این دو روزیکه رفتی کلاس اول.امروزهم که روز سوم کلاس اولت،شبش رو که نخابیدم امروزم با بابات اومدیم مدرسه که بگیم دوباره برت گردونن پیش دبستانی.هرچه ما اسرارکه آنیسا پیش رو نخونده چطوری اول بره اما انگار نه انگار.خلاصه راضی شدیم اما بازم خیلی دلهره دارم.مسئولای مدرسه همشون گفتن تومراحل بالاتر آنیسا خرد میشه پیش دوستاش که از اونا بزرگتره.اما من بااین بحث اصلا موافق نیستم.پرستو وآیدا وامیررضا و دایی پیمانت همشون یکسال بزرگتر رفته بودن مدرسه.الانم همشون تحصیل کرده وباهوشن.
نمیدونم آنیساجونم خیلی استرس دارم.انشالله بزرگترکه شدی نگی مامان اشتباه کردی منو آمادگی نخونده گذاشتی اول.
انشالله کار اشتباهی در بارت نکرده باشم.آرزوی موفقیت وخوشبختی وخوشحالی ترو هرلحظه زندگیت دارم.خیلی خیلی خیلی خیلی دوستت دارم.بیتو من هیچم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)