آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

تولد۵سالگی باتم مینی موس وعید۹۵

1395/1/29 23:48
نویسنده : شبنم.س
1,110 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترازجانم همه زندگیم تولدت مبارک.کمی دیر اومدم واسه مطلب گذاشتن آخه نت نداشتیم.تولدامسالت رو دو بارگرفتیم بخاطرفوت شوهرخاله ام نتونستم مهمون زیادی دعوت کنم یه تولدت روخونه آناایناگرفتیم یه کیک به انتخاب خودت خریدیم .تولددومیت روبعدهفتم مراسم آقاجان(شوهرخاله ام) خونه خودمون گرفتیم اما نتونستیم پریااینارودعوت کنیم.                              عیدامسال روهم همگی رفتیم شمال ویلای خاله آذراینا.خیلی عالی بود وخوش گذشت حسابی شلوغی کردی. عکسات رو هم بزودی میزارم

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (15)

مامان صفا
31 فروردین 95 19:19
آنیسا جونی تولدت مبارک.شبنم جون منتطر عکسا هستیم
مامان صفا
31 فروردین 95 19:20
آنیسا جونی تولدت مبارک.شبنم جون منتظر عکسا هستیم
بابا حمید
6 اردیبهشت 95 12:46
سلام آبجی شبنم گل و مهربونم ظهر شما بخیر و خوشی ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم تولد تولد آنیسا جووون مبارک با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و خانواده گلتون پاینده و برقرار باشی آبجی گلم ..................................... درختان می گویند بهار پرندگان می گویند ، لانه سنگ ها می گویند صبر و خاک ها می گویند مصاحب و انسان ها می گویند «خوشبختی» امّا همه ی ما در یک چیز شبیهیم ، در طلب نور ! ما نه درختیم و نه خاک . پس خوشبختی را با علم به همه ی ضعف هامان در تشخیص ، باید در حریم خودمان جستجو کنیم ........................... میتوان زیبا زیست… نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم، نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب لحظه ها میگذرند. .............................................. گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری بدان که دست دیگرت در دست خداست
بابا حمید
6 اردیبهشت 95 12:48
سلام تولد تولد تولدت مبارک انیسا جوووووووووووون ان شاءالله 100 ساله بشی نه 1000 ساله بشی آنیسا جووون تولدت مبارک مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک از طرفم آنیسا جووون را ببوسی آبجی گلم بازهم ممنون بهمون سر زدی ایام به کام
عمه فروغ
7 اردیبهشت 95 16:46
سلام شبنم جون خوب هستید؟سال نو مبارک دوستمخوشحالم که تعطیلات خوبی داشتید تولد گل دخترمون مبارک الهی که هیمشه زنده باشی آنیسا جونممنتظر عکس های قشنگتون هستیم
Kosar
30 اردیبهشت 95 19:03
وای خاله چه خوشحالم که باز می بینمتووون بهم سربزنید منتظرمممم
بابا حمید
1 خرداد 95 11:53
سلام آبجی شبنم گل و مهربونم ممنون از لطف ومحبت شما میلاد با سعادت امام زمان (عج) را به شما و خانواده محترم تبریک عرض میکنم از طرفم آنیسا جوووون را ببوسید منم از طرف شما سوگند را میبوسم راستی میشه ای دی تلگرام خودتون را بدید تا بیشتر با شما در ارتباط باشم اگر امکانش هست آبجی گلم ممنون میشم برای شما و خانواده محترم آرزوی بهترینها را دارم اللهم کل ولیک الفرج ............................. گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . ..................................... من عاقبت از اینجاخواهم رفت پروانه ای که با شب می رفت این فال را برایدلمدید دیری است مثل ستاره هاچمدانم را از شوق ماهیان وتنهایی خودم پر کرده ام ولی مهلت نمی دهندکه مثل کبوتری درشرم صبح پر بگشایم با یکسبد ترانه و لبخند خود را بهکاروانبرسانم اما من عاقبت از اینجاخواهم رفت پروانه ایکه باشبمی رفت این فال را برای دلم دید
بابا حمید
1 خرداد 95 11:54
چون عبور ابر بی بارانی از روی کویر با وجودت حسرتم چندین برابر می شود گرچه لب های من از بی صحبتی خشکیده است تا دلت می خواهد اما گونه ام تر می شود
رفع موهاي زائد
13 خرداد 95 23:05
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
دکوراسيون فروشگاه
13 خرداد 95 23:43
ممنونم بابت مطاب خوبي که قرار ميدين
ابجی سجا
8 تیر 95 16:12
سلام علیکم خاله خوبین فرشته خانوم چطورن
مامان مبینا
11 تیر 95 1:06
شبنم جونم سلام خوبی خواهری؟انیسای خاله خوبه؟ متاسفانه خیلی کم میام نت شاید بعد از شش ماه این اولین کامنتی ک میذارم. یهویی ب دلم افتاد ک جواب کامنتت رو بدم شبنم جون خیلی خیلی دوستون دارم وایشالله هر جا هستین شاد شاد باشین گلم ببوس انیسای نانازی رو
بابا حمید
11 تیر 95 10:28
فوووووووت …. فووووووووت …. فوووووووت … بیا شعما رو فوت کن ! تولدت مبارک آنیسا جووون! که صد سال زنده باشی آنیسا جووون تولدت مبارک
بابا حمید
29 تیر 95 13:23
سلام آبجی شبنم گل ومهربونم ظهرشما بخیر وخوشی باشه ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم پاینده و برقرار باشی آبجی گلم از طرفم آنیسا جوووون را ببوسید خیلی ماهه .................................. ﻭﺳﻌﺖ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻭﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻫﺮﮐﺴﯽ ﺑﺎﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭﻫﺎ، ﺗﻔﮑﺮﺍﺕ ﻭﺭﻓﺘﺎرﺍﻭﺳﺖ . ﻫﺮ ﭼﻪ ﻟﺒﺮﯾﺰﺍﺯﻋﺸﻖ ،ﻣﺤﺒﺖ،ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ،ﺧﺮﺩ ﻭ ﻧﯿﮑﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﺭﻭﺷﻦ ﺗﺮﯼ ﻭﻫﺮﭼﻪ ﻣﻤﻠﻮﺍﺯﺣﺴﺎﺩﺕ، ﮐﯿﻨﻪ، ﻧﻔﺮﺕ، ﺧﺸﻢ ﻭ ﺩﺭﻭﻍ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺗﺮﯼ. ﻫﯿﭻ ﻧﻘﺎﺏ ﻭﭘﻮﺷﺸﯽ ﺗﺎ ﺍﺑﺪﯾﺎﺭﺍﯼ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﻧﯿﺎﯾﻤﺎﻥ راندارد! دلتان روشن...................... ....................................... گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟ گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟ گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟ گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟ گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟ گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟ گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من . .
بابا حمید
26 مهر 95 9:23
سلام آبجی شبنم گل ومهربونم صبح شما بخیر وخوشی باشه آبجی گلم با آرزوی بهترینها برای شما و خانواده گلتون آنیسا جووون را از طرفم ببوسید موفق باشید ................................. در پـیــش بـــی دردان چــــرا فـــریـاد بــــی حــاصــل کــــنم گــــــر شکـــــوه ای دارم ز دل بـــا یـــار صـاحبــــدل کــــنم در پــرده سـوزم همچــو گل در سینه جوشم همچو مل مــن شمـــع رســـوا نیستم تا گـــــریه در محفل کنم اول کــــنم انـــدیشـــه ای تــا بــرگـــــزینم پیشه ای آخـــر به یک پیمانه مــــی اندیشه را باطل کـــنم زآن رو ســـتــــانــــم جــــام را آن مایـــــه آرام را تا خویشتن را لحظه ای از خویشتن غافل کنم از گـــل شنیدم بــوی او مستانه رفتـــم سوی او تا چـــون غبار کـــوی او در کـــوی جـــان منزل کــنم روشـنـگــــــری افــلاکـــیـم چــون آفـتــــاب از پـاکــــیم خـاکـــــی نیــم تــا خــویـش را سـرگـــرم آب و گــل کنم غــــــرق تمـنـــــای تـــــوام مـــوجــــی ز دریــــای تــــــوام مـــن نخــل سرکـــش نیستــم تـا خانــه در ساحــل کـــنم ..................... با هر قدمی که در راه رسیدن به خدا بر می داریم خدا یکصد قدم به ما نزدیک تر میشود از این روست هنگامی که فکر می کنیم در جستجوی خدا هستیم در حقیقت این خداست که در جستجوی ماست ... ////