آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

دندانپزشک

1394/4/31 20:08
نویسنده : شبنم.س
3,962 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترازجانم چندروزیکه دندونآسیابت دردمیکنه باپروفن هم تحمل درد برات مشکله دیروز بردیمت به دندانپزشک کودک بنام علی وفایی بادیدن دندونات شروع کرد به آیه نحس که باید چندساعت بیهوشت کنه تابتونه معالجت کنه وشروع به نسخه پیچی واسه دکترقلب وآزمایشات اولیه کرد باشنیدن حرفاش مطب داشت روسرم آوارمیشد ازمطبآخ تاخونه مامانجونت رو مثل دیوونه ها اومدیم باشنیدنجرا مامانجون دلداریمون داد که تاحالاندیدیم واسه دندون بچه بیهوشش کنند باآدایی پیمانتم مشورت کردم گفت ببرش یه دکتردیگه.شبو تاصبح باهزارفکروخیال تموم کردم.استرس

امروز ساعت ۳ بابا اومد وبردیمت دکتراکرم ابراهیمی خیلی خوش اخلاق وباشخصیت بود باترس وبدقلقیت راضیت کردکه نگاهی به دندونات بکنه وفرستاد واسه رادیولوژی......ًبعدمشاهده عکس گفت عصبکشی لازمه ماهمگفتیم همیت الان تمومش کنه.

آمپول بیهوشی روطوری زد که اصلامتوجه نشدی اماموقع عصب کشی خیلی دردکشیدی قربون چشای معصومت برم که عاجزانه داشتی نگام میکردی ودستامومحکمناراحت فشارمیدادی والتماس میکردی که دیگه بسه.بافریادات انگارداشتن به دلم چنگ میزدن.وحالم نیمه های کارخراب شدوبادادن حبه قند خودموجمع وجورکردم.باگذاشتن روکش تموم شدوراحت شدیم و واسه دندونای بعدیت هم وقت نوشت.

ایکاش میتونستم بجای تو من دردبکشم تاتوهیچی متوجه نشی.گریه

پسندها (10)

نظرات (16)

مامان صفا
31 تیر 94 23:31
اله جانینان.بعضی از این دکترا الکی مدرک دادن بهشون همشون پولکی شدن.انشااللهدیگه هیچ وقت دندونات درد نکنه.مامانی خیلی سخت بود واسه شما هم مادر بودن کار سختیه اینو فقط ما مادر ها میفهمیم.مواظب خودتون باشین
شبنم.س
پاسخ
ممنون صفاجون٬واسم روزخیلی بدی بود
همراه رایانه
1 مرداد 94 15:48
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی سوالات رایانه ای و موبایل شماره تماس از طریق تلفن ثابت :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
عمه فروغ
1 مرداد 94 16:33
سلام عزیزم بلا به دور باشه از آنیسای گلم ان شاا.. که دیگه این روزها رو تجربه نکنید.ای وااای از دست این دکترها
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:53
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
بابا حمید
5 مرداد 94 12:25
سلام آبجی شبنم گل ومهربونم ظهر بخیر آبجی گلم[بوسه] ممنون از حضور سبزت در وبم خیلی خیلی خوشحالم کردی آبجی گلم وب قبلی سوگند درست شده بی زحمت به همون وب سر بزنی ممنون میشم اینم آدرسش هست hamida61.blogfa.com از طرفم آنیسا جوووووون را ببوسید من هم از طرف شما ابجی گلم و آنیسا جوون سوگند را میبوسم خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم برای شما آبجی گلم و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و سعادت دارم[گل موفق وموید باشی آبجی گلم مخلص آبجی گل و مهربونم ...................................... من به هـــــــم صحبتیِ آینه عادت دارم مثلِ جـــــاری شدنِ چشمه اصالت دارم ازتب آلـــوده ترین قلّه یِ عشق آمده ام من که با چشمه یِ خورشید رقابت دارم مثلِ آتشکـــــده ای پشتِ غبـــــارِ تاریخ بـــا تبِ آتــــشِ زرتشت قـــــــرابت دارم گرچـــــــــــــه آلوده یِ دنیایِ فریبم، امّا سینه ای پاک به پهنـــــایِ صداقت دارم وقتی ازچهچهه یِ چلچله هــا سرشارم به غزل گریه ی احساس چه حاجت دارم آن قدراز«تپشِ پنجــــــره ها» سرشارم که نگاهی به بلنــــــــــدایِ نجابت دارم دست هایِ من اگر عاطفه رامی فهمند با کســـــی سبزترازعشق رفاقت دارم .......................... دیریست در میان لحظه های سرد این روزگار اعتماد دارد رنگ میبازد رفیق... چه بی اختیار دارد مینویسد قلم... من یک تو میخواهم...تویی پر از احساس خواستن...خدایا لبخندی بزن... شاید که...من هم به غروب تنهایی خویش نزدیک شوم...خدایا... اما او را که وفا ندارد چه کنی... او را وفا بده...کاش حسرت بمیرد...کاش دروغ رنگ ببازد...کاش... نمیدانم به کدامین رهگذر باید وفا کرد...
اتی مامان
5 مرداد 94 18:40
ای جونم عزیزدلمالهی که هیچ بچه ای مریض نشه بخصوص آنیسای بانمک منخاله جون عوضش از دست این کرمای لعنتی خلاص شدی
مامان مبینا
6 مرداد 94 1:32
شبنم جون سلااااااااااام واااااااااای خدا بد نده من چون ی مادرم خوب درکت میکنم من فدای انیسا جونی بشمخاله ایشالله ک دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامان مبینا
6 مرداد 94 1:34
امان از دست بعضی دکتر نماها ک ادم رو اینقد نگران میکنن عااااااااااااااااااااشقتم انیسای خوشمل
❤مهسا مامان سایمان❤
6 مرداد 94 9:35
آخیییییییییییییی بمیرم چی کشیدی آنیسا جون من که آدم بزرگم از دندون پر کردن بدم میاد چه برسه به شما کوچولوها ولی ایبی نداره دیگه در عوض دندون درد نداری دیگه
مامان مبینا
8 مرداد 94 0:45
شبنم جون سلام دندون درد انیسا جون بهتر شده؟ نگرانش بودم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 10:33
_______________ %% ______________ %%% _____________ %%%%% ____________ %%%%%% _____________ %%%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%% _____________ %%%__%% _____________ %%%__%__% _____________ %%%___%__% _____________ %%%___%___% _____________ %%%___%____% _______ %%____%%%__%____% ______ %__%__%%%%%%__%% ______ %___%%_____%____%% _______ %____%%%%%_%% ________ %___________%% _________ %_________%% _________ %%__SLM___%% ________ %%_________%%% _______ %%___upam____%%% ______ %%____zOd biya____%% _____ %%__mOntazeretam___%% _____ %%__________________%% _____ %%%________________%% ______ %%_nazar yadet nare_%%% _______ %%%______fadat __%%% _________ %%%%________%%% ___________ %%%%%%%%%
مامان مبینا
10 مرداد 94 17:06
آنیتا
12 مرداد 94 12:20
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان مبینا
16 مرداد 94 20:47
شبنم جون خوبی؟انیسا خوبه؟ بخدا پختیمه از گرما وشرجی ایشالله ک شما خوش باشین عزیزم
مامانی آرتینا جان***
23 مرداد 94 17:01
الهی عزیزم ان شالله دیگه از این مشکلات برای آنیسا جونم پیش نیاد... شبنم جونم چقدر از گفته های دکتر اذیت شدی ولی خدارو شکر که بخیر گذشت ان شالله بقیه دندوناشم بدون دردسر و اذیت شدن براش درست میکنن نگران نباش مامان مهربون.
بابا حمید
5 آذر 94 12:25
سلام آبجی نسیم گل و مهربونم ظهر شما بخیر وخوشی باشه آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم آبجی گلم آخر هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون ارزومندم مانا و برقرار باشی ایام به کام ............................ کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن پیدا خواهند کرد… ............................................................................ معجزه زندگي ديگران باش ! بيقرار باش براي شادي ساختن در زندگي انسان ها .. دست هاي خدا باش براي برآوردن روياهاي انسان ديگري.. خنثي نباش! بي تفاوت نباش! اگر ديدي كسي گره اي در كارش دارد و تو راهش را ميداني سكوت نكن !! اگر دستت به جايي مي رسيد دريغ نكن !! اين قانون كائنات است .. معجزه زندگي ديگران كه باشي ، بي شك كسي معجزه زندگي تو خواهد بود .. لطفا كمي آهسته تر از كنار هم عبور كنيم .. ............... اگر خداوند آرزویی در دلت نهاد ، بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است . . . ******* مهم نیست قفل ها دست کیست، مهم این است که کلیدها دست خداست ******* راز یک زندگی زیبا این است: که امروز با خدا گام برداری و برای فردا به او اعتماد داشته باشی . . . ********* صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا “پناهنده” می شوید . . .