آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

قیچی وخطر

1393/6/11 13:20
نویسنده : شبنم.س
535 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهرسرم مشغول درست کردن یقه مانتو بود(خیر سرم داشتم خیاطی میکردم)که تو دختربلا صندلت روبردی کنارکمدم وتوسط صندلی قفل کمدرو بازکردی وقیچی برداشتی ورفتی سراغ شلوارتازت که هنوز نپوشیده بودی وباقیچی افتادی به جون شلوارت وپاره اش کردی،با دادمن که وای چیکار میکنی؟ هول شدی وقیچی پاتو زخمی کرد.خیلی گریه کردی هم از ترس هم از درد پات،درسته که عصبانی بودم اما بادیدن پات خیلی دلم سوخت خداخیلی رحم کرد که عمیق نشده بود وای اگه به چشمت میرفت چی.اینم ازدسته گلت وخراش پات.قربونت بشم که تاب وتحملت زیاده وزیاد گریه نمیکنی.عاشقتمتعجب

                                    

                                                                                 

 

پسندها (5)

نظرات (14)

ژالهـ خانومـ
12 شهریور 93 12:14
اشاالله زخم پاش خوب بشه
شبنم.س
پاسخ
ممنون ژاله جون
اتی مامان
12 شهریور 93 21:16
آخی عزیزمدوست عزیز با افتخار لینک شدید
ژاله
13 شهریور 93 17:43
آنیسا خانوم فردا واستون لباس هم برش میده و شما هم میدوزین
ژاله
13 شهریور 93 21:41
امیدوارم پای آنیسا خانوم سریع تر خوب بشه[فلب]
مامانی آرتینا جان***
15 شهریور 93 14:00
الهی دختر خوشگل آخه دلم سوخت عزیزم به وسایلی که خطرناکه دست نزنین من همیشه سر اینجور چیزا استرس دارم ولی مامانی آنیسا جان خیلی خودتونو ناراحت نکنین بچه هست و هزار جور کنجکاوی انشالله زود زود زود پاش خوب میشه.
شبنم.س
پاسخ
خاله جونش آنی عاشق وسایل خطرناکه میدونه من حساسم اذیت میکنه
مامان ارمیتا
16 شهریور 93 7:50
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان
16 شهریور 93 7:51
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
حانیه
19 شهریور 93 12:34
وای عززززززیزم ایشالله خیییلی زود خوب بشی گلم[پاسخ ممنون خاله جون
ژاله
19 شهریور 93 14:47
چند روزه خبری ازتون نیست
شبنم.س
پاسخ
قرارشده ازتهرون برامون مهمون بیاد سرم مشغول کارهای خونه خودمو مامانم هستم وقت نت پیدانمیکنم
ایدا
24 شهریور 93 13:22
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه!
مریم
26 شهریور 93 16:03
خدارحم کرد مواظب کوچولوت باش
Parastoo
27 شهریور 93 15:45
آخييييييييي عزيزم فداش بشم من
مامان کیمیا
28 شهریور 93 0:55
عزززززززززززیزم.بیشتر مواظب خودتباش. آخه ما مامانا از دست کنجکاوی شما وروجکا چیکار کنیم.
r@min
24 آبان 94 15:59
ایشالا زودتر زخم خوب میشه ناراحت نباشین