آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

فرصت طلایی

1393/6/6 2:17
نویسنده : شبنم.س
592 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزخونه خاله آذر بودیم همه عشقات دورت جمع بودن منم فرصت روغنیمت شمردم وترو دست آیدا و پریا وفرناز سپردم وخودمو پرستو یواشکی ازدست تو بخاطر ندیدن کامپیوتر،رفتیم اتاق دیگه ودرو قفل کردیم تاعکسایی روکه بخاطرت نتونسته بودم آپ کنم به کمک پرستو به وبت بزارم.تعدادعکساخیلی زیادبود وانتخاب چندتا ازاونا وکوچیک کردن حجم عکسا وآپ کردنش ۴ساعت ازوقتمونو گرفت،صدات اصلا نمیاومد خیلی تعجب کره بودم که صدای جیغ وگریه هات منو به طرفت کشوند بیچاره آیدا بخاطر راحتی من تبلت شوداده بود دست بعد دوساعت که ازت گرفته بود اونچنین دادوبیداد راه انداخته بودیاسترس(دخمل بد)            خلاصه کارمون خوشبختانه تموم شد وتونستم همه عکساتو آپ کنم بجز عکسای مسافرت عید۹۳ که به همدان واصفها ن بود وباگریه تو دست از کامپیوتر کشیدم.حیوونی پرستو خیلی خسته شد فدای مهربونیهاش بشمزبان،از آیدا وپریا هم خیلی ممنون که ترو آروم نگه داشته بودن.خندهازتوهم مرصی بخاطر سکوت وآرامیت.عاشقتم همه زندگیم.قلب

 

خداوندلبخند زد ودختر آفریده شد .قشنگترین لبخند خداتویی عزیزم،روزت مبارک (ایشالله صدتا ازاین روزا ببینی)میلادحضرت معصومه برهمگان مبارک.فرشته

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان مبینا
6 شهریور 93 19:09
خاله روزت مبارررررررررررررک
مامان آنیساکوچولو
7 شهریور 93 15:00
سلام انیساجون شماهم مثل انی من خیلی نازه
مامان انیسا
7 شهریور 93 23:52
مامان انی جووووون باعرض پوزش فک کنم درپست ثابتتون یه اشتباه چاپی دارین اخه گسستن یعنی جداشدن . واین معنی جمله روبه کل عوض میکنه درضمن شماباافتخارلینکید[م
شبنم.س
پاسخ
ممنون بخاطردقتتون،اصلا متوجه نشده بودم
لیلا
8 شهریور 93 14:44
هزارماشالا به دخترخوشگلت،الهی صدوبیست ساله شه
شبنم.س
پاسخ
حانیه
8 شهریور 93 17:16
آنیسا جونم روزت مبارک خانمی
شبنم.س
پاسخ
Parastoo
27 شهریور 93 16:49
واااااااي اون روزو نگوووووووووو
شبنم.س
پاسخ
الهی خیلی خستت کردم