آنیساآنیسا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
پیوندعشق منوباباپیوندعشق منوبابا، تا این لحظه: 16 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
آنیلاآنیلا، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آنیسافرشته زمینی

آنیسا وآنیلا

دل نوشته های مامان

1392/12/28 12:38
نویسنده : شبنم.س
862 بازدید
اشتراک گذاری

تیرماه89وقتی فهمیدم باردارم نمیدونستم خوشحال باشم یا ناراحت ,بابات که خیلی خوشحال بود امامن میترسیدم روزهاباویارشدیدمیگذشتتااینکه شب25شهریورمشکلی پی ش اومدوسریع بیمارستان رسوندنم مدام گریه میکردم که اتفاقی برات نیفتد بعدسونوگرافی معلوم شدجفت مارژیناله یعنی استراحت مطلق تازایمان.بیچاره مامان جون وباباجونت 6ماه ازم مراقبت کردن(یادت باشه وقتی بزرگ شدی ازشون قدردانی کنی)بعضی شباازدردنمیتونستم بخوابم وآرام گریه میکردم.بافهمیدن جنسیتت داشتم بال درمیاوردم همونی بودکه نذر کرده بودم.(خدایاممنونم)روزموعودفرارسید.بیست وپنجم اسفند89ساعت 8/25دقیقه خدا تروبمن وبابا مهدی هدیه کردتاشادی زندگیمون هزاران برابر شه وهمینطورهمشد.ازخداممنونیم که لیاقت مامان وبابا شدن روبماداد.قلبخیال باطل  

لطفاروی ادامه مطالب کلیک کنید.

وقتی فهمیدیم یرقان داری هممون گریه کردیم (مامان جون.خاله شهلا.آیداوامیررضا)

دو روزر توی خونه کنارخدمون توی دستگاه موندی ناراحت

بعدیکماه دردشکمات شروع شدبخاطررشدسریع جسمانیت بودگریه هات اونقدر عذاب اوربودکه منوبابامهدی هم گریه میکردیم که چراازدستمون کاری برنمیاد.

کوچولوی مامان همه کارات عجولانه بود زود دندون دراوردی(5ماهگی)زودراه رفتی(10ماهگی)زودحرف زدی.

باراه رفتنات دردسرای ماهم شروع شد اونقدر شلوغ بودی که بایدمدام مراقبت بودم وگرنه یاسرخودت بلامیاوردی یاسر اسباب خونه.بخاطر همینه که تاالان نتونستم برات وبلاگ بازکنم .

بعداین همه کاراتوعکساتو اپ میکنم تاوقتی بزرگ شدی اینابرات هدیه ای بشن ازطرف منوبابا.دوستت داریم.

 

 عینک

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

ayda
24 فروردین 93 14:54
از همون اولش دابيديه خودم بودي دوست دارم توهم عشق منی]
شبنم.س
پاسخ
ممنونم آیداجونم
خاله سارا کوچولو
11 تیر 93 13:59
سلام آنیسا جون... من سارام.. 18 تیر دوسالم میشه . بخاطر تولدم مسابقه برگزار میکنم.... اگ بخوای تو هم میتونی تو مسابقه شرکت کنی . مسابقه اینطوریه که نی نی ها عکساشونو برام میفرستن و من مسابقه میزارم که کدوم نی نی خوشگل تره و بعد برنده اعلام میشه... اطلاعات بیشتر در وبلاگ مسابقه ای برای نی نی ها!!! sarajoon91.niniweblog.com
تبادل لينک
18 تیر 93 3:36
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ---------
مامان زینب
20 تیر 93 21:39
سلام مامان عزیز لطفا بیا آخرین پستم را ببین .